Marketing miest sa začal v teórii rozvíjať najmä v Holandsku od 80. rokov minulého storočia.
V praxi nie je doteraz jednotne platná definícia pojmu.
Aká je situácia aktuálne na Slovensku?
Marketingové aktivity sa síce v našich mestách i regiónoch vykonávajú, ale veľmi často chaoticky, nekoncepčne a marketing tam znamená „mať hovorcu“. Napr. v Nemecku zapájajú Mestá do týchto aktivít externých poradcov, profesionálov s potrebným know-how, sú nezaťažení politickými záujmami a internými stereotypmi pracovníkov úradov.
Marketing miest, regiónu je nevyhnutný predpoklad pre rast a prosperitu. Konkurencia zo sveta biznisu je už aj medzi mestami, prebieha predsa boj o financie, záujem investorov, boj o nových obyvateľov, mladé rodiny … My vám ukážeme ako nebojovať, ale robiť veci tak, že vaše mesto bude zaujímavé pre všetky cieľové skupiny, ľudia tam budú chcieť žiť a budú cítiť hrdosť na miesto, kde žijú! Nie je to ani zložité, ani drahé – alebo si myslíte, že Mesto má stále len budovať nové chodníky a vydávať nič nehovoriace výročné správy? Vieme to lepšie!
Kontaktujte nás: 0903529919, info@marketingmix.sk
„V súkromnom sektore funguje korporátna identita, súhrn pravidiel, ako sa prezentovať, čo zahŕňa napríklad aj logo, farby, hlavičkový papier, ale tiež slogan, motto a ďalšie jednotné prvky, ktoré danú firmu charakterizujú a majú svoj význam. Na ne potom nadväzuje aj stratégia ako postup práce, ktorá sa nerobí do šuplíka, ale na to aby fungovala a podľa nej sa postupovalo. Ako chceme mesto prezentovať? Ako Mesto snov? Alebo niekde som zachytil ako symbol – veveričku?“
zdroj: http://www.pnky.sk/rozhovory/viac-navstevnikov-spolocny-cieleny-marketing-a-vydrzat-hovori-odbornik/
Regionálny marketing je určený aj pre špeciálne združenia MASky – miestne akčné skupiny, kde spolupracujeme s organizáciou VOKA – Vidiecka organizácia pre komunitné aktivity.
Ponúkame: marketingové poradenstvo a konzultácie, prednášky pre regionálne združenia, obce, vidiecke organizácie a komunity, školenia a semináre pre zlepšenie propagácie územia, regiónu a mobilizáciu vidieckych komunít.
Školenie pre členov MAS Zlatá cesta. Marketing služieb so zameraním na vidiecke oblasti.
Interaktívny seminár pre MAS Dolná Nitra, marec 2015.
![]() |
Spolupracujeme s viacerými partnermi, jednotlivcami a firmami, ktorých prácu máme dlhodobo overenú. Vytvárame spoločne sieť dodávateľov rôznych služieb v oblasti marketing, obchod, koučing, vzdelávanie a školenia, internetový marketing, sociálne siete a ďalšie. Môžeme sa tak špecializovať každý na svoju oblasť práce a pritom efektívne ponúknuť firmám komplexné služby za ústretové ceny. Pozrite si našu sieť partnerov a zistite viac v časti Referencie. |
Zlatica M. Stubbs, senior kouč, tréner a konzultant
Silvia podporuje naše združenie žilinských koučov ZAKO pri rozvoji našej marketingovej stratégie, aby sme sa posúvali dopredu. Je naozaj profesionálna, dôveryhodná a spoľahlivá, jej prístup je podporujúci a priateľský, pričom je veľmi trpezlivá. Obdivujem jej nasadenie pre podporu žien podnikateliek v Žilinskom regióne, pre ktoré organizuje pravidelné a inšpirujúce stretnutia a efektívne ich informuje cez newsletter.
Ing. Ilona Valíčková, riaditeľka TV Products, s.r.o.
So Silviou Milovou sme spolupracovali na viacerých marketingových prieskumoch a vždy sme boli spokojní celkovo, so spoluprácou – ktorú môžem odporučiť aj iným firmám.
![]() |
Vitajte vo svete marketingu, biznisu, vzdelávania a školení, poradenstva. Volám sa Silvia Milová a som autorka projektu Marketing-Mix.sk. Žijem a pracujem v Žiline, už viac ako 15 rokov sa venujem marketingu, manažmentu, prieskumom trhu.
Som profesionálna lektorka a robím školenia a workshopy v oblasti marketing, biznis a podnikanie, ženy v podnikaní. Som marketing konzultant a poskytujem poradenstvo pre firmy, podnikateľov. Profesionálne sa venujem aj prieskumom trhu a zákazníkov.. Spolupracujem s viacerými profesionálmi na rôznych projektoch…viac o mne. |